środa, 21 sierpnia 2013

► TELEEXPRESS ◄

Cześć! 

    Na początek odpowiem wam na pytania.
 Kilka osób pytało czy zrobię NEW IN- owszem zrobię, ale pod koniec wakacji. Dlaczego? Bo muszę jechać jeszcze na zakupy :) Były również pytania o zdjęcia z Painthball'a- tak będą! ale najpierw muszę zgrać zdjęcia z Chorwacji bo szczerze mówiąc jeszcze tego nie zrobiłam ;) 
  W najbliższym czasie szykuję się również zmiana ramówki bloga. Jak wiecie zmieniamy je wraz z zmieniającymi się porami roku! Kolejna będzie na Jesień.  
To były takie najważniejsze informacje z dzisiaj- mam nadzieję, że teraz jest już wszystko jasne. Szykuję się także 'sesja' zdjęciowa z Dagą w przyszłą sobotę, więc oczekujcie zdjęć! 
 Notka typowo informacyjna (ogłoszenia parafialne)- więc żeby nie było napiszę co u mnie :) 
Ostatni dzień pobytu mojej cioci w Polsce. Niestety czas ucieka mi między palcami! Jutro wieczorem wyjeżdżają. W tym roku już się chyba nie zobaczymy, ale mam cichą nadzieję, że przylecimy tam na święta! Wiem również to, że ciocia czyta mojego bloga. I tak sobie ni stąd ni zowąd dodam zdjęcie zegarka ;)



Jeżeli uda mi się zdobyć zdjęcia z Paintball'a to dodam je jeszcze dzisiaj. Do zobaczenia :*

1 komentarz: