piątek, 9 sierpnia 2013

TRAP BAD DREAMS!

Witajcie! 

  Piszę tą notkę trzymając w jednej ręce torbe, w drugiej stos ubrań poskładanych w idealną kupkę ;) a w trzeciej, chwila ja nie mam trzeciej! Tą trzecią piszę dla was notkę :)
Jutro wyjazd. Walizka jeszcze niedomknięta, jutro rano około 6 jedziemy do polski. Dzisiaj wydałam ostatnie pieniądze na kolejnego....Łapacza Snów. Zdjęcie znajdziecie na Instagramie! (klik) 
Myślałam, że znajdę tu więcej takich unikatów jak ten, ale grubo się pomyliłam! Szukałam (i nadal szukam) takiego: 

Jeżeli wiecie gdzie takie dostanę w okolicach Rybnika to dajcie znać :) 
 Nie wchodziłam tu od dawna a notkę o blogowaniu dodała Daga :*
Nie mam za wiele czasu dla was, bo gramy w tysiąca ze znajomymi. Apropo znajomych macie tu zdjęcie grupowe!+kilka innych zdjęć. Taką grupką jesteśmy na Chorwacji.

Od lewej:
Krzysiek XD
Ewa 
Gosia
Justyna
Sławek 
Ja ;)
Beata
Darek 
Aśka
Krzysiek 2
Alicja 

Robiący zdięcie: Szymon 









Po powrocie będą bardziej 'obrobione' zdjęcia, bo na tabie nie mam Photoskeypa a na androidzie są cholerne wymagania co do TAB2. Więc, trzymać kciuki za jutrzejszą bezpieczną podróż!!! 
Do zobaczenia niebawem :* 

1 komentarz: