poniedziałek, 12 sierpnia 2013

X- ZONE


 Jestem :*

 i wracam z dużym impetem! Mam mnóstwo pomysłów na rozkręcenie bloga i na notki! Dzisiaj przygotowałam wasze Must Have, ale ja sobie to nazwałam X-ZONE. Dla mnie to duża strefa wymian, zakupów i wyprzedaży! 
 Moja lista jest niekończąca, więc postaram się wypisać te najpiękniejsze i NAJPOTRZEBNIEJSZE. 

1. Na pierwszym miejscu są bluzy. Z myślą o jesieni! 
-oczywiście z ALOHY, ale cena jest przerażająca! Myślę, że dopiero na gwiazdkę ;)


Te zamierzam kupić w najbliższym czasie! OBEY chciała bym z bawełny, a SWAG ze skóry! Ta na dole. Jest świetna :))


2.Buty. Na jesień już nie, ale w przyszłości TAK. Te są moje i koniec ;)






3. Teraz. 
Sukienka, raczej nie do szkoły. Bo moja szkoła jest typu ' O boże! co ona ma na sobie :o' 
Ta bardzo mi się spodobała, cena nie jest fajna, ale zawsze można zaoszczędzić! 



4. Znów neon! Jakoś mi się teraz spodobały te kolory. I nie tylko jako dodatek :)


5. TO JEST WYMARZONY PREZENT NA GWIAZDKĘ, URODZINY, CZY IMIENINY! MAMO KUP MI GO :)! ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM OD PIERWSZEGO WEJRZENIA :o
 TO NUMER JEDEN NA MOIM X-ZONE! 
Kasia, poślij mi go z Irlandii!



6. Plecak! Idealny do szkoły :) Czy do 2 klasy nie wiem, po cena jest bardzo bardzo fajna! ^^


7. Na jesień! Piękna ramoneska ;o To ostatnia rzecz na mojej liście X- ZONE! We wrześniu będzie kolejna lista.


W najbliższym czasie dodam zdjęcia z wakacji już obrobione! Również chciała bym zorganizować wyprzedaż szafy, ale nasz blog jeszcze nie jest taki popularny. (wypowiedziała bym się  na ten temat- ale szkoda nerwów!).
Dalej. 
Powinien pojawić się filmik, tematyczny- ale wbrew pozorom jestem nieśmiała ;) 

2 komentarze:

  1. mi się podoba ta koszula z neonową wstawką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wszystko podoba ;) Najbardziej zegarek :3

      Usuń