sobota, 5 października 2013

AUTUMN! :D

Od niedawna mamy kalendarzową jesień, więc chciałam dzisiaj zobaczyć czy w lesie też rzeczywiście się zaczęła :) Po moim dzisiejszym spacerze stwierdzam, że nie jest jeszcze tak "jesienno" jak się wszystkim może wydawać. Prawda jest taka, że pogoda mniej więcej pasuje do tej pory roku (wiadomo deszcze, wiatr itp.), ale drzewa jeszcze nie całkiem się przeobraziły. Korony wciąż są zielone, jedynie na ziemi walają się wszędzie stare, suche, zwiędłe brązowe liście. Pewnie część jest tegoroczna, ale większość z zeszłej jesieni.
Mimo to, porobiłam dzisiaj trochę Fidze zdjęć. Na facebook'u robią coraz więcej konkursów fotograficznych o tematyce jesiennej, także muszę porobić jej jakieś małe sesje. Dzisiaj chciałam już coś z działać, ale z przykrością przyznam, że fotki nie są rewelacyjne :< W ogóle nie jest to to, o co mi chodziło... Wiecie, kolorowe liście, wszędzie w tyłu czerwień itd. Żeby zdjęcia jakoś ciekawiej wyglądały, postanowiłam powiesić z tyłu na drzewie mały łapacz snów, kupiony a westernowym sklepiku : p Poszukajcie go na jednym ze zdjęć :3





Ok, o jesieni na razie koniec. Przejdźmy do... szkoły :< Trzeba trochę o niej napisać, bo w końcu praktycznie cały mój czas kręci się na razie w okół niej. Mamy tyle zajęć, że pomału nie wyrabiam! A najgorsze są sprawdziany i kartkówki -.- W piątek mieliśmy aż 4 te badziewne testy O.o Na dodatego ksiądz robi nam przynajmniej raz w tygodniu "małe" kartkóweczki. No ileż można?!
Zadowalające jest to, że przynajmniej dostałam 4 ze sprawdziany z potęg :D

A co do bloga, to spróbuję namówić Laurę, żeby zmienić czcionkę postów. Dzisiaj specjalnie zostawię domyślną (Laura nie zmieniaj!). Już znudził mi się Courier, a więc będę walczyć o domyślną, hahah :D
To na dziś koniec :) /dagmoo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz