niedziela, 17 listopada 2013

My November :)

Piszę, bo chcę się pochwalić Wam, że wczoraj w sobotę zdałam egzamin na brązową odznakę jeździecką! :D Dzięki temu będę mogła później jechać jakieś tam zawody ^^ Musiałam dobrze przejechać czworobok (ujeżdżanie), parkur skoków, zdać opiekę stajenną i ogólną teorię o koniach :) Wszystko poszło dobrze, no może oprócz tego pierwszego, konik mi się trochę kręcił i nie chciał stanąć XD Zdjęć mam trochę, ale nie są za fajne, bo na hali nie ma dobrego światła, ale była za mną na szczęście Laura i ona powinna mieć coś fajnego ;) Na pewno coś tam pojawi się na instagramie.


Co tam jeszcze w tym tygodniu... Taki zwykły tydzień po prostu. Aha! Dostałam nowy telefon! :D Znaczy się, babcia dostała, ale nie chciała dotykowego to mi wcisła ^^ Teraz o ile się nie mylę, reklamują go w telewizji, może kojarzycie:


Jest świetny :) Jedyne co do niego mam to to, że mógłby mieć trochę lepszy aparat, ale i tak ma fajniejszy od tego w mojej starej maszynce :p Ważne, że teraz będę mogła dodawać więcej zdjęć na instagrama, bo nie będę musiała za każdym razem lecieć po aparat i potem zgrywać na telefon :D

Na dzisiaj to tyle :) Wkrótce pewnie Laura napisze ;)
/dagmoo

1 komentarz: