poniedziałek, 23 grudnia 2013

Jutro wigilia. Nie pisałam już ponad miesiąc! ale nie to jest najważniejsze. Dzisiaj chciała bym wam życzyć wszystkiego i najlepszego! ⛄ 
Jestem bardzo ciekawa jak wy spędzacie swoje święta! U mnie jest idealnie. Bo to jeden dzień w roku w którym WSZYSCY są w domu i są dla siebie przesadnie mili ;) Staramy się by ten dzień był taki jak w filmie, żeby był wymarzony!
Mamy swoje tradycje, bo kto ich nie ma? Ta najważniejsza to pieczenie pierniczków w przeddzień. Zresztą szykuję dla was kolejny filmik i tam wszystko będzie nakręcone!

Kolejną rzeczą jaką mnie ciekawi to wasze choinki! Tego roku mam białą, co prawda w poprzednich lata ZAWSZE była złota. 
 *Co do postanowień noworocznych jeszcze napiszę bo jest ich naprawdę sporo. Do zobaczenia kochani! 


/ Merry Christmas :*









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz