niedziela, 12 stycznia 2014

Winter holidays

Cześć Wam :D
Dawno mnie tu nie było, ale usłyszałam ostatnio od Laury, że chce znów systematycznie prowadzić bloga, a więc nie odmówię ponownej "współpracy" (wreszcie! ^^). Ostatnio pojawił się mój wpis prawie 2 miesiące temu, także jest co opowiadać.
Były święta, sylwester i pomału zbliżamy się do ferii zimowych :) W tym roku znowu wybieram się do dobrze znanego mi już czeskiego hotelu - Davidowego młynu. Mam nadzieję, że w czasie naszego pobytu będzie tam chociaż tyle śniegu, żeby można było pozjeżdżać trochę na nartach i sankach :D Wiem, że raczej są małe szanse, ale trzeba być chyba optymistą..


Co tam jeszcze? Wyjeżdżamy do Czech na 5 dni, a co będę robić przez resztę ferii? Pewnie codziennie stajnia, pies i przyjaciele oczywiście :) Będzie wreszcie dużo czasu na wyskakiwanie na lodowisko, miasto, spacery i wgl ^^ No nic... kończę! Do kolejnej notki ;*
/dagmoo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz